قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

تنها... ...

تنها که می شوم  

 

فرشته مرگ   

 

سیگار تعارف میکند

نظرات 5 + ارسال نظر
ویدا 17 شهریور 1390 ساعت 20:19 http://www.rozeaftabi.blogfa.com

اوهوم اوهوم اوهوم
س
ل
ا
م
تا اونجا که من میدونم فرشته ها دخانیات مصرف نمیکنند و شما نیز هم دوست عزیز
ا ا ا ببخشید داداشیه گرامی
کارت یکم نسبت به کارهای دیگت ساده تر بود
اما این به اون معنی نیست که این کار بد باشه هااااااااااا
توقع این همه کارو یه جا ازت نداشتم
واقعا خسته نباشی جوان همیشه به روز

فرشته ها همه جای زمین هستند گهگاهی تعارف میکنن برو یه نخ سیگار از مغازه بخر بکش حال میده بخوصوص الان که تنهایی

حتما میدونی تو دنیا فرشته زیاد هست ! موجوداتی با عقل محض و حلقه به گوش بی چون و چرا !
ولی مقرب های خدا اسرافیل ( فرشته دمنده صور قیامت و زمان و ... ) و جبرائیل ( فرشته وحی و ماوراطبیعه و ... ) و عزرائیل ( فرشته مرگ و آخرت و معاد و ... ) و میکائیل ( فرشته رزق و روزی و ... ) اند .
حالا کدومشون چند تا نخ تعارف زد ؟ مرگ ؟
قبول کردین ؟
جووناااا تو رو خخخدا سیگار نکشین !!! وگرنه میمیرین ! چون فرشته اش مگه ! وااای ........... هه هه هه

جونا که تنها میشن از خداشونه فرشته مرگ زود تر کمکشون کنه

ونوس رستمی 18 شهریور 1390 ساعت 16:14

بازبازم سلام...
بازبازم میگم دیر رسیدن..بازبازم ممکن بودتصادف...
بازبازم و اما...
هرچند شیطنتون مشخصه اما بعنوان شعرقبولش ندارم....تیزبینیتون قابل ستایشه
...
قضیه جنایی شد..برم تا فرشته ی سیاهی دورم نیومده..من هنوز جووووووووووووونم

خدا نکنه آبجی منم دارم یواش یواش از دستش فرار میکنم

اینم قشنگ بود . ولی شاهکارت یکی سنگ قبرم را صحافی کن یکی هم وقتی درخت بودم . نگاهت زیبا و متعلق به خودته مهم اینه . پست هندسه ت خیلی هندسی بود . شیشه خرده هم بند اول که فوق العاده بود ولی قسمت دوم را با اینکه خیلی همه جوانبشو نگرفتم دوست داشتم فضایش شاعرانه بود .

مرسی لطف دارین ، خودمم احساس میکنم قسمت دوم شعر زیاد زیاد خوب نیست
باز هم تشکر که بهم سر زدین.

آقا همچنان مرور می کنم تو را .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد