قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

ماجرا... ...

قبرم را صحافی کن 

 

وپشت جلدش بنویس 

 

ماجرا از چه قرار بود 

نظرات 3 + ارسال نظر

ماجرایی در کار نیست,فقط نام خود را با اشک هایت بنویس...شاید هم با اشک هایم...

به تو چه اسمم چیه؟؟؟؟؟؟؟ 5 شهریور 1391 ساعت 12:50

ماجرایی در کار است ،فقط نام خانوادگی خود را با آب دماغت بنویس...شاید هم با آب دماغم...

من نمیدونم کی هستی؟ و مشکلت چیه و کجاست؟ فقط اینو بدون ترسو هستی من نمیخواستم این نظر رو اکسپت کنم ولی دوست دارم پیدات کنم بخاطر همین اکسپتش کردم

[ بدون نام ] 20 دی 1391 ساعت 16:49

salam.hata commente avali ham male man nist.ama az esme man estfade shode.hichkudumo nemishnasam.mamnun

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد