قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

نقطه... ...

 

چشم بندم را بالا زدُ گفت: 

 

همه ی فشنگها مشقی بودند ، 

 

بجز یکی.

نظرات 10 + ارسال نظر
ونوس رستمی 25 مرداد 1390 ساعت 16:17 http://www.anarekhis.blogfa.com

سلام..
ممنون از اومدنتون..
راوی من بودم...شاید دغدغه های ویدا بود از نگاه من...خودش خیلی بهتر میتوونه روایتشون کنه..اما این من بودم و تقدیم شد به خواهرم...
من اونو به تصویر کشیدم...
اما وقتی درباره ترن هوایی مینوشتم یاد رنجر افتادم..که شما چقدر میتنرسیدید!!!
وبلاگ خودشم بدنیا اومد..rozeaftabi.blogfa.com
ویدا خیلی بزرگتر از چیزیه که فکر می کنم..حرفاشو دوست دارم...

ممنون..و شاد باشید...

...برمی گردم...و درباره شعر نظرمیدم

سلام
ممنون از توضیحتون
من هنوزم خییییییییلیییی میترسم!!!! از رنجر
به وبلاگ خواهرتون هم سر زدم مبارک باشه
احساس خواهرتون قابل ستایش و احترامه و حرفاشون خیلی عمق داره
ممنون از اینکه اومدین

ویدا 26 مرداد 1390 ساعت 11:21 http://www.rozeaftabi.blogfa.com

بنام خداوند بخشنده ی مهربانی
دیروزتو فراموش کن بذار امروزت نفس بکشه
سلام به دوستای خوب و دوست داشتنیه همیشگیم
شاید وجود من تا حدودی به داشتن دوستای گلی مثل شما باشه که هنوزم هستم
اینکه ویدا امروز ویداس از وجود خود شماهاست
اینکه گاهی حس میکنم هنوزم خوبی وجود داره دردام تسکین پیدا میکنه
فراموش نمیکنم که لحظه ای جای قدمهاتون اینجا میاد و تا ابد باقی میمونه
ممنونم که سر زدید
1366/05/26 ساعت 6:58 پامو تو دنیایی گذاشتم که هنوزم واسه قدم زدن توش ترس از زمین خوردن دارم
گاهی با خودم میگم دنیام اینقدر کوچیکه که تحمل سختیها رو نداره اما یه سختی رو که پشت سر میذارم میبینم هنوزم همونم فقط یکمی پیرتر شدم و البته خسته تر
دنیا دنیا خوبی براتون ارزو مندم
خدایا این بنده ی خطا کارتو ببخش و بیامرز

سلام

آدم روز تولدش این همه گرفته نمیشه ها

شادی و خنده برات آرزو می کنم.

یا حق

پریسا صدقی 27 مرداد 1390 ساعت 04:14 http://parisa-sedghi.blogfa.com

به نام نقاش بال پروانه ها...
سلام...
بــــــــــــــه روزم
و منتظر نگاه مهربونتون

ونوس رستمی 27 مرداد 1390 ساعت 18:07 http://www.anarekhis.blogfa.com

سلام که همیشه امیدواری میده...
من متوجه*بی نهایت خط *نشدم.خواهرم برام توضیح داد...سوژه خوبی داشت ...مخصوصا ضربه *تمام فشنگ ها مشقی بود جز یکی*...اما بیش از حد این شعر توضیح داشت...
این جالبه که ایدئولوژی این شعر با شعرای دیگتون فرق داره..امیدوارکنندس..اینجا حرف از باورهایی که بین مخاطب و شما ممکنه درگیری به وجود بیاره دوره(خوبه)
اطلاع رسانی کنید ورود وبلاگتون به جهان مجازی رو...حیفه بچه های دیگه نبینن..
موفق تر باشید...

ممنونم از این که بهم سر زدین و راهنماییم کردین

چاوشی 29 مرداد 1390 ساعت 12:34

سلام جیییییییگر
شعر خوبیه اما با حرف ونوس موافقم

سلام به عشقم
به حرف خانم رستمی گوش دادم حذفش کردم که
دوست دارم خلاصه ببین خلاصه نشده برات چیکار میکنم

سلام محمد جان خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد از قالب وبلاگت. تونستی یه سر بزن به ما
شادزی

مرسی

الهام جهانبانی 30 مرداد 1390 ساعت 18:43

سلام بسرم [
شعر ها ی کوتاه قشنگی بود با معنا خیلی لذت بردم
انشا الله همیشه موفق باشی ننه
یاعلی

مرسی بهم سر زدین
علی نگهدارتون

زینب مولوی 1 شهریور 1390 ساعت 12:23

سلام عزیز
وبلاگت دوس داشتم
موفق تر باشی

مرسی خانم مولوی
ممنون بهم سر زدین

سجده ای 2 شهریور 1390 ساعت 23:15 http://www.sajdei.blogfa.com

سلام
به به !
چه وبلاگ خوبی.
به امید موفقیت روز افزون.

سلام خانم سجده ای مرسی که سرزدین

سعید تیموری 2 شهریور 1390 ساعت 23:57

بی شعور...وبلاگ داری رو نمیکنی؟
منم گذاشتی ته لینکات...
الان هم لینک خودم میکنمت وووهم مهسا نادری

کوتاهی از من بود باید ببخشی من فکر می کردم می دونی یا امید گفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد