قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

لباس شیشه ای... ...

                    دنبال سایه ات نگرد  

 

               لباست راهم عوض کنی 

 

               فرقی نمی کند 

 

               شیشه ها عریان تر از توأند 

     

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا ارشدی 5 شهریور 1390 ساعت 14:25 http://faryadesokout.blogfa.com

سلام
وقت بخیر

من بی دعوت اومدم

شعر قشنگتون چهارشنبه منو اینجا کشوند

اول تبریک میگم واسه وبلاگ قشنگتون

دوم اینکه من افکارتون رو خیلی دوست دارم

اونقدر چیزایی که مینویسید.....

اما یه چیزی داره اذیتم میکنه

که چرا برای به روز کردنتون یه برنامه ی مشخص ندارین

و خبر به روز رسانیتون رو به تعدادی نمیدین

واقعا حیفه که کسی نخونه

پیروز باشین

سلام
خواهش میکنم شما لطف دارین
التماس دعا

ویدا 5 شهریور 1390 ساعت 16:06 http://rozeaftabi.blogfa.com

قدر بزرگیه اسمون
قدر استواریه زمین
قدر حساسیت دزدگیر
قدر خنده ای که واسه شنیدن یه جک بامزه پرپر میزنه
سلام
یکم تاخیر داشتی ولی خیلی عالیه که بازم به روزی

آبجی دیر شد دیگه شما ببخش مارو

چاوشی 6 شهریور 1390 ساعت 11:44

عاشق و رند ونظر بازم و میگویم فاش
تا بدانی به چندین هنر آراسته ام

فدای تووووو دااا دااااااآش

ونوس رستمی 18 شهریور 1390 ساعت 16:11

سلام داداش خوب...
میگن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه!ممکن بود تند بیامو دور از جون تصادف کنم...
و اما شعر(هرچند واقعا حرف تازه ای ندارم)
بنظرم 3تا حکم دادید.توکار کوتاه انقدر حکم اذیت میکنه.هرچند منم با بقیه موافقم که فکر پخته ای دارید ..یکم زمان میبره تا بهترتر بشید...

مرسی خواهر خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد